Fit Lovers i Manekin, czyli gorączka sobotniego dnia !

Hej, Hi, Hello,

Widzicie wpadam tutaj dosyć rzadko. Jednak wraz ze słoneczkiem i me chęci się zwiększają. Tak! To dziś jest już kolejny słoneczny dzień. 

Wraz z wiosną i ja chcę się zmienić. I po wielu latach uświadomiłam sobie, że nie dla kogoś muszę to robić, a chcę dla samej siebie. Na szczęście są osoby, które wiem, że w ciężkich chwilach nie pozwolą mi się poddać. A będą walczyć razem ze mną. 

Będę starała się chociaż raz w tygodniu wrzucać tutaj przepisy i zdjęcia moich posiłków. Wspólnie zobaczymy czy będą rezultaty podjętej walki. 

To może opowiem Wam co się u Nas ostatnio działo. :)

Najciekawszy będzie miniony weekend, a w szczególności sobota. Wstaliśmy z Mateuszem z samego rana.  Zjedliśmy śniadanie i wyszykowaliśmy się na spotkanie z +FIT LOVERS 

Jeżeli nie znacie jeszcze tej pary to koniecznie musicie to nadrobić: 
YouTube www.fitlovers.plBloga www.fit-lovers.pl, Facebooka [klik]Instagrama [klik]Snapchat: fit.loversZapewniam Was, że zarażą Was pozytywną energią i miłością do sportu. Ja właśnie dzięki ich książce ,,Para na całe życie" postanowiłam zabrać się za swoje życie. 
I to właśnie wyżej wymieniona książka była powodem spotkania z Nimi. W Warszawskim Empiku odbył się pierwsze duże spotkanie autorskie. 
Poniżej mała relacja:





Po spotkaniu wskoczyliśmy na chwilę do iSpota, aby oddać do naprawy iPada. 

Mimo, że mieszkam w Warszawie to nie miałam jeszcze okazji, aby z Mateuszem skoczyć do +MANEKIN . Postanowiliśmy to nadrobić. Wybraliśmy ten na Placu Konstytucji i idąc tam byliśmy zasmuceni, ponieważ już z daleka widoczna była ogromna kolejka przed wejściem.  Miło się zaskoczyliśmy, ponieważ wyszedł do Nas Pan, który pytał poszczególnych osób ilu osobowy stolik będą potrzebować. Polecamy Wam chodzić w dwójkę :P W ten sposób ominiecie kolejki, a inni będą na Was spoglądać z zawiścią :P 
Co do smaku naleśników - MUSICIE SPRÓBOWAĆ- są pyszne. 


Na dzisiaj się z Wami żegnam, ale zaglądajcie do mnie, bo szykuję nowości <3

Fb: https://www.facebook.com/martis.life.blog
Insta: @martis.life

Komentarze

Popularne posty