Witam. Dzień dobry - Zapraszam serdecznie

Witajcie Kochani, 

po wieloletniej przerwie chciałam wrócić do prowadzenia bloga, a bardziej mojego dziennika. 
Jednak może przedstawię się tym, którzy jeszcze mnie nie mieli okazji poznać, bądź o mnie zapomnieli. :) 

Jestem Marta i miło mi jest Was gościć w moim małym domu. 

Zapraszam do niego Was wszystkich jednak chciałabym, aby była przestrzegana jedna najważniejsza reguła: nie obrażamy siebie wzajemnie - szacunek jest najważniejszy (nie chodzi tutaj o negatywne komentarze lecz o wyzwiska i tego typu obelgi - temu mówimy stanowcze NIE). 

Zapewne wielu z Was pomyśli: ,,hmmm... miałaś bloga więc po co nowy?". 

Już Wam odpowiadam na to pytanie. Działalność poprzedniego bloga zakończyłam jakieś 3 lata temu. Był to okres dosyć napięty - pełen zmian, niezdrowych decyzji (pewnie większość z Was przechodziła je w swoim życiu). Jednak nie ma co powracać do tego czasu :) Było minęło. 
Teraz od dwóch lat jestem w szczęśliwym i zdrowym związku. Jednak nie o tym w tej chwili mowa. :P 

Co do treści zamieszczanych na blogu nie chcę się w tej chwili wypowiadać. Moja głowa jest przepełniona pomysłami, więc może się tu znaleźć wszystko :P Zarówno zwykłe pogadanki, recenzje różnych produktów, przepisy kulinarne, jaki i zwykłe zdjęcia z mojego życia codziennego. 


Zapraszam Was do odwiedzania mojego domku i współtworzenia go wraz ze mną - muszę wrócić do wprawy :) - Mam nadzieję, że weszliście na chwilę, ale zostaniecie na dłużej!



Całuję gorąco :*




Przy okazji zapraszam Was również do śledzenia moich profili:
  • Instagram@martis.life 
  • Snap: Martis Life




Komentarze

Popularne posty