Kartka z kalendarza ... Dzień Babci i Dziadka

Hej, Hej, Czołem :)

Dzisiaj już mamy czwartek, więc coraz bliżej do upragnionego weekendu.
Ja wreszcie od dłuższego czasu będę miała chwilkę dla siebie. Jednak czy można to tak nazwać - mając w myślach zbliżające się egzaminy, prace zaliczeniowe, itp.

Czy Wy też tak macie, że planujecie sobie milion rzeczy na raz?

Kiedyś wyznawałam zasadę - ,,Pamięć mam dobrą, jednak krótką". Co często objawiało się tym, że zapominałam o wielu rzeczach, za które w jakimś stopniu byłam odpowiedzialna.

W tym roku postanowiłam to zmienić :) Zakupiłam sobie kalendarz, w którym staram się na bieżąco zapisywać wszelkie sprawy, które mogłyby ulec zapomnieniu. Poczynając od rzeczy błahych do bardzo ważnych. I powiem Wam, że puki co - SPRAWDZA SIĘ. :)
Chyba zatraciłam umiejętność zatrzymania się chociaż na chwilę w tym ciągle gnającym świecie.
Nie warto czasami gonić za rzeczami wzniosłymi i nierealnymi. Zostańmy przy ziemi i skupmy się na sprawach istotnych...

Z racji zbliżającego się Dnia Babci i Dziadka, poświęćmy im chwile... Odwieźmy ich w domach, pójdźmy zapalić świeczkę - zwolnijmy.



Ogólnie chyba dorosłam do tego, aby wreszcie zacząć porządkować własne życie. Nauczyłam się wreszcie w jakimś stopniu hierarchizować to co jest istotne.

A Wy jak planujecie swoje dni? Macie jakieś inne sposoby?

Całusy :*

Komentarze

  1. Uwielbiam wszelkiego rodzaju terminarze :) Ja też wspomagam się papierową pamięcią zewnętrzną ;)

    pozdrawiam Asia
    http://zakreconamamuska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty